090711

Jaha, då är man ensam igen :'( Li-Zi blev hämtad vid typ hlav 10 tror jag, kommer fan inte ihåg vad jag gjorde imorse:S
Drog till Forum med henne igår och kollade runt lite, köpte ett linne på BikBok och 3 par trosor på Gina Tricot ^_^
När vi kom hem till mig gjorde vi inte så mycket... Käkade middag och snackade lite, sen gick vi ut vid typ 8 :) Vandrade till Hemköp och sen till Kockarn där vi mötte Freja och Fanny som skulle bada xD De var så duktiga! Sen gick vi hem till mig vid typ 9-10 och var där i kanske en kvart och sen gick vi till Boobadet :) Jag passade på att skriva lite i sanden

När vi gick förbi Boo Gård mötte vi Ella och Linda och snackade med dem i typ en halv timme :D Sen följde dem med oss en bit och efter det gick vi hem! Sen satt jag och Li-Zi i våra sängar och snackade med människor på MSN :) Kollade på orginal versionen av Alice in Wonderland från 1951, shet vad jag älskar den filmen<3 Somnade vid 6 imorse och vaknade runt 10 :) Har typ bara chillat i dag :)

Här kommer lite bilder från i går/ i dag

Fina lilla jag inne på Deichman (staving?) Älskar fan den affären!

Sjukt snygga skor som Li-Zi hittade!!!

Hittade också ett par, JAG ÄR SJUKT KÄR I DEM!!!

Någon som har lust att köpa dem åt mig? :) Morsan låter mig inte göra det :'(

Vill ha när jag fyller 15!!!

Finaste klänningen inne på MQ! Bara att jag störde mig på alla blommor på den -.-

Finaste texten inne på Akademibokhandeln!!! Jag var bara tvungen att skriva det :)

Haha xD Lekte lite med mina byxor... Så jävla hett (NOT!)

Mötte sötaste kissemissen påväg till Hemköp! Mjaow!

Vår dricka! Måste bara säga en sak, Red Bull med cola är sjukt jävla gött!

Underbara lilla Li-Zi!

Nu ska jag börja städa undan i mitt rum igen och fixa cola :D

Kyss och smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0