Viva la Bam

Sitter i soffan och väntar på att Viva la Bam ska börja :) Just nu hatar jag Nacka så sjukt mycket!!! Det finns mygg här, vill inte bo här längre! Men men, finns inte så mycket att göra åt saken.
I morgon ska jag försöka fixa en ny header och typ nörda Edward Siccorhands eftersom att det ska regna :) Får pengar också! Fick 300 av mormor och morfar, sen ska jag få typ 100 av mami eftersom att jag betalade bion själv så kommer typ ha 1,500 i morgon!!! Money money money, most be funny in a rich mans world!

Just det, kanske ska beställa det här söta sättet med trosor och BH :)

Så gulligt så man bara dör!
Kan bara inte bestämma mig om jag ska ha ljusrosa, svart, vit eller rosa :S HJÄLP!

Nu ska jag fortsätta kolla på TV!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0