Victoria's Secret!

Nu är jag hemma efter att ha varit med Li-Zi på Boovallen, snackade och kollade på 6 killar som låg och brottades/ spelade fotboll xD

Just det, mami kom hem från Danmark i dag! Söt som hon är köpte hon 6 rullar mentos och en Victoria's Secret perfym till mig!

Underbara mentos, fast käkar helst bara dem gula :) Och min "Sweet Daydream" perfym! Tack mami ^_^<3



Mina fina convers, farmor blev lite chokad när hon fick veta att de kostade runt 500 kr, de är så smutsiga och lite slitna :) Men jag älskar dem så sjukt mycket!



Li-Zin besten der Welt


Vet någon vad det här är? :S


Nu ska jag fortsätta lyssna på Juli och Nena, snacka med underbart folk på MSN också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0