Vad kul man kan ha


Snusar du?
-No :)
Röker du?
- Nejee
Gör du frukosten själv?
- Bara på vardagar ^_^
Har du suttit i rätten?
- Nää, men har kollat på en rättegång!
Har du slagit ner någon? 
-
Hmmm... Tror det, man det var inte meningen Ö.Ö
Har du pussat någon av samma kön?
- Nope
Har du varit på strippklubb?
- Haha xD nej
Vad gör du när du blöder näsblod?
- Brukar inte blöda näsbold :S
När grät du senast?
- Det var ganska länge sen faktiskt :)
Vem kan du prata om allt med?
- Ingen tror jag
Har du solglasögon?
- 3 par :D 
Skriv en mening på engelska
- I love you!
Vem pussade du senast?
- Det var för länge sen för att komma ihåg
Vem kramade du senast?
- Mami :)
Vad är din högsta önskan just nu?  
- Att Johan var här<3
Vad heter ditt hårspray du använder?
- Proffs, men använder den aldrig! Förutom om jag har tråkigt
Vem gillar älskar du?
- Johan<3333
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- Orange
Känner du någon som heter Niklas?
- Nej!
Har du bärbar data?
- Klart jag har
Är du blyg?
- Sometimes
Vad tänker du på just nu?
- Mitt cepade minne -.- Kommer inte ihåg någonting typ :'(
Vad ska du göra nu?
- Snacka med my love
Vart hittade du den här listan?
- Linda och Ellas blogg
Berätta 3 saker om dig som ingen vet.
1. Jag har velat ta livet av mig
2. Jag hatar barn lika mycket som jag hatar Indiska, Lidl och djurplågeri
3. Jag tycker mitt liv är perfekt just nu men även att det är helt jävla fucked up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0