Rise Against

Okej, just nu kommer jag inte på något bättre att skriva så tar och skriver om världens underbaraste band... RISE AGAINST!!!

Har varit ett Rise Against- fan i snart ett år och är fortfarande inte trött på deras musik! Den är så jävla underbar och jag kan snart texterna till dem flesta! Tim McIlraths röst är så sjukt najs, han kan både skrika och sjunga ballader och det låter helt underbart!!! IvI <3 Rise Against 4ever!!! Finns fan inget bättre band. Visst Hollywood Undead är helt underbara de med, men Rise Against är fortfarande miljarder gånger bättre!!! LOVELOVELOVELOVELOVE!!!
Hur kan man låta bli att älska dem?!?! Det går fan inte!!! Det är tack vare min brorsa att jag är ett sånt stort fan, han ville ha GH3 och så fick han det när han fyllde år :) Jag började nörda det och sen hittade jag låten Prayer of the refugee och jag älskade ett riff i den låten, sökte upp fler låtar på YouTube och förälskade mig i dem också! Så tack min älskade brorsa!!! 

5 skäl till att älska Rise Against

1. De bryr sig om naturen

2. Deras musik handlar för det mesta om naturen

3.  Tim McIlrath har världens finaste ögon ( var bara tvungen att skriva med det )

4. Deras riff är underbarast

5. Rise Against = Kärlek!!!

Nu tänker jag sluta göra jordens befolkning hjärndöd!
Ska bara skriva en sak till!!! RISE AGAINST I MITT HJÄRTA FÖRALLTID!!!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej! Just nu tipsar jag om solresor för under 1000kr. Kika in för mer information!



Kram

2009-07-15 @ 22:50:59
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0