Promenad!

Ligger i soffan nu och kollar på Jackass maraton, tihi! Kom hem för typ 45 minuter sen :D Var skönt att få komma ut lite.
Gick och mötte Li-Zi vid PG's typ 20 över 8, sen gick vi till Hemköp och köpte Powerking till mig :) Gött! När vi kom ut så hör vi att någon säger hej till oss och vi fortsatte att gå då har man hur han halvskricker " Han är bög!" och jag och Li-Zi börjar typ garva åt dem! Ofta vi bryr oss om någon är bög, de är trevliga och oftast söta! Efter det gick vi till Kockarn och satt där i några minuter, sen vandrade vi hem igen. När vi gick hem så kommer det 2 moppar och vi går ut i kanten så att de kan köra över hela vägen så ser jag hur ena moppen svänger ut i den kanten jag går på och sen är han typ 2 dm från att köra över min fot! Den andra gjorde samma sak mot Li-Zi och bak på den satt 2 tjejer i typ vår ålder och fnissade.

Sen fick jag och Li-Zi typ hoppa hem bara för att det var så jävla mycket grodor, och jag var faktiskt duktig och fotade lite! Men OFC så funkar det inte att ladda över bilderna på mobilen till datorn längre -.- Sur jag blir asså!!!

Men men, får fota med min kamera istället! Har fixat Oboy till mig också ^_^<3 Så jävla najs det är! Nu ska jag fortsätta att kolla på Jackass till 12 och sen ska jag kolla om Johan har vaknat :)

Lots of love, IvI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0