Poker

Okej, alla killar som sitter och stöter på mig när jag spelar poker... LÅT MIG VARA!

Satt och spelade i dag och sen började en kille fråga om vilket land jag kom från och sen började han snacka om att svenska tjejer var snygga och sen om att han vill ligga med mig.
Ett tag brydde jag mig inte och skrev mest att han var läskig och sånt.
Sen frågade jag hur gammal han var, hans svar... 28! Snacka om att jag blev rädd! Plus att Johan skrev att jag var hans tjej så fortsatte han att stöta på mig!
Fattar inte vad folk har för problem! Varför börjar man stöta på någon när man sitter och spelar poker?
Lixom låt mig göra det jag gör och stör mig inte!!! Jag vill inte ha massa 20+ stöter på mig när jag sitter och spelar poker med killen jag älskar, vill aldrig ha 20+ killar som stöter på mig!!!
PUNKT SLUT!

Kommentarer
Postat av: Johan

Han är fan störd. Vi borde avliva den jäveln! och även att han fortsatte när jag sa att du var min flickvän.. fattar inte vad folk har för problem. Älskar dig olivia<3

2009-07-16 @ 23:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0