Photoshoot

Är hemma från en underbar kväll med Li-Zi :) Vi satt vid Boovallen i kanske 20 minuter och sen drog vi vidare till Kockarn, köpte cola på PG's också.
När vi var vid Kockarn fotade vi och lyssnade på musik, så jävla mysigt... Dansade lite också xD
Men man måste ju faktiskt dansa om man lyssnar på Rise Against och Hollywood Undead ensamma på en brygga vid en lite sjö!

MIN cola, MIN mobil och LI-ZIS skor!


Sötaste lilla Li-Zi




Haha xD Vackraste jag (NOT!)



Li-Zi


Jag



Blev ganska nöjd med dem här fotona. Inte dem bästa men ganska bra för att vara tagna med en helt vanlig digital kamera, Eller?





Nu ska jag fortsätta att kolla på Viva la Bam, skriver i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0