Nattblogg!


Då var det lördag :) Sitter och snackar med Li-Zi och Johan på MSN, ni är fan underbara!<3
Berättade för morsan om Johan i dag, hon reagera inte så hårt, blev ganska många frågor bara. Hon blev mest chokad när hon frågade hur gammal han var och jag sa 17 xD
Hon ska snacka med hans farsa i morgon eller på söndag och så kanske Johan tar tåget ner hit på måndag<3
Känns skönt att vara glad igen, när morsan kom hem fick jag klistra på ett fejkat leende eftersom jag inte vill visa henne för henne hur jag mår... Känslor är något jag aldrig kommer kunna snacka med mina föräldrar om!

Mina höfter är så extremt fina just nu, har ritat typ över 30 hjärtan :) Och dumma lilla mig ritade med bläk i mitt sår så det ser för jävligt ut nu :( Kan inte ha någonting mot höften heller eftersom det svider sjukt mycket...

Så nu sitter jag och drogar Still broken, som vanligt... Men det är typ världens underbaraste låt... Just nu ;)

Lite senare i dag ska man ringa Johan och hitta på något med Li-Zi!
Längtar som in i helvete till han kommer hit<3 Vill mysa!

Nu ska jag nog fortsätta snacka med Li-Zi, Johan gick och la sig :( Stackars lilla älskling har ont i huvudet<3

Kissies, IvI

Kommentarer
Postat av: Amandan.

Det är ju bäst, du är ju bäst <3



2009-07-04 @ 14:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0