I miss you...

Jag saknar...
Hur vi brukade spela fotboll innan middagen varje dag förra sommaren...
Hur vi satt tillsammans i ditt rum och spelade GH3 och skrattade...
Hur du ropade på mig bara för att jag skulle komma och kolla när du spelade WoW...
Hur vi brukade "bråka" och sen blev våra föräldrar arga på oss för att de trodde att vi bråkade på riktigt...
Hur du retade mig för allt och inget...
Hur du kunde komma in i mitt rum på kvällarna och kolla på TV med mig...
Hur roligt vi hade när vi var utomlands...
Hur mycket vi skrattade när vi gick någonstans... 
Hur du låsades att du inte brydde dig om mig...
Hur kul vi hade när vi var på landet...
Hur vi kunde sitta i bilen och lyssna på Bandit på högsta volym...
Hur vi kunde sitta i timmar och spela kort...

Jag saknar dig så jävla mycket och önskar att allt var som förut... Men det kommer det aldrig bli...


Känns som att jag inte har något syskon längre...


Kommentarer
Postat av: Syssling

Vah? Har han flyttat elr?

2009-07-21 @ 23:05:46
Postat av: sofia h

Vah? Vad har hänt? :(:S

2009-07-22 @ 17:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0