LA ink & Edward Scissorhands

Är hemma nu, eller jag har varit hemma i några timmar men har inte orkat skriva något. Sitter och kollar på LA ink och väntar på att vi ska käka, lite senare ska min underbara familj och jag käka kräftor :) Lite tidigt, jag vet... Men farsan ville så gärna ha det i dag så han fick som han ville.
Var i Sickla och Forum med morsan i dag, dock fick jag inte med mig några kläder hem... Men nästa vecka skulle vi åka iväg eftersom hon har fått lön då :D Efter att vi hade varit i Forum åkte vi till Hemköp och köpte oregano, godis och... Edward Scissorhands!!!

Just det, i går var jag och Li-Zi ute och fotade i kanske 1 timme :) Blev inte dem bästa bilderna eftersom det var för mörkt, men här är dem som blev bäst!




Dem 2 första tog jag när jag, morsan och farsan träffade Agnes, Robban och Bella vid Boobadet :)

Nu ska jag fortsätta att kolla på TV och vänta på mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0