Körsbär

Sitter i soffan och käkar körsbär, eller biggaroer som det igentligen är... Men typ ingen vet vad det är så.
Vi fick nog ihop minst 2 liter igår, men morsan var ju dum nog att ge Jan och Bitte varsin bunke och sen tog nog hon med sig 2 av bunkarna till jobbet. Så nu har jag bara en bunke kvar :'(

Men men, i dag har jag inte gjort någonting... Som vanligt!
Vaknade runt 10 och gick och la mig i soffan och sov lite halvt, sen har jag bara suttit och lyssnat på musik och käkat körsbär :)

På torsdag ska vi dra till Fjällgatan och käka glass och på lördag var det typ någon båtgrej inne i stan tror jag så vi åker nog in dit eller så går vi till Boobadet och sätter oss och kollar där! Kollade lite förra året, inte så jättekul... Men det går!

Nu ska jag kollar lite på MTV och vänta på att The City maratonet börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0