I, robot

Nu sitter man och kolla på "I, robot", fick veta att lilla söta Johan åker mot STHLM i natt. Så ska möta honom någon gång i morgon på dagen, måste bara bestämma vart :) Blubbis älskar Kycklingen<3 Har typ drogat Still broken och Johans låt i dag, mina grannar måste hata mig asså... Spela rock och hiphop på högsta volym ute på altanen. Just det, har typ snackat med Johan i tele i typ 6 timmar i dag! Shet vad jag har skrattat!!!

I morgon ska jag städa lite i mitt rum och kanske dra ner till PG's och köpa cola, om jag pallar.
Hittade typ ett läppglans och min mascara under min säng och sen ligger det typ hår över hela golvet, tappar fan hår hela tiden.

Såg att några av såren på knät inte är lika röda längre, det är bara såret som jag försökte få att blöda som är rött :) Får hoppas att det inte blir något ärr, mitt andra knä har ju redan så många.

Pallar inte skriva mer nu. Blubb på alla guldfiskar och kycklinger i världen, och glöm inte... Blubbis älskar Kycklingen!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0