Har man tråkigt så har man...

1.Ta fram din mobil
2.Bläddra igenom din inkorg
3.stanna när du räkat till 10 och skriv första meningen i sms:et
4.Gör likadant på varje fråga

1.Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Aa kan vi. Snackar du me henne nu?

2.Vad säger du alltid till din bästevän?
Vaken gumman?<3

3.Vad säger du när sin bästevän blir påkörd?
Mitt nätverk vart nerkopplat='( loggar in senare älskling<3

4.Vilket sms blev du mest berörd av?
Visst sa jag att jag följer med på torsdag och visst frågade jag om det var okej att musse hänger på? :3



5.Vad säger din mamma inann du går och lägger dig?
Menar ni vid boobadet då? Men jag kmr sola på alla ställenxP

6.Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Va ska du göra där?:o:p

7.Vad skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Har han dykt upp en? :p

8.Vad vill du höra mest av allt?
Smsar.. Och lyssnar på bandit:)

9.Vad skulle du säga om du fick MVG iallt?
Smsar.. Och lyssnar på bandit:)

10.Vilken är din romantiska replik?
vaken guman?(=<3

11.Vad skulle du säga om du blir bestulen?
Tjena vad gör du?:)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0