Forum!!!

Jaha, i dag har jag typ gjort samma sak som jag har gjort hela veckan... Spelat poker och snackat med Johan. Hittade en extremt fin bild på min kamera xP Finaste Mandizz fotade den när jag och Li-Zi hade gräskrig!Haha xD barnporr!!! Älskar mina fina vänner!

Vid typ halv 3 åkte jag till Forum och mötte morsan. Träffade Alex och hans päron där också. Vi typ fikade lite eller jag drack cola som vanligt. Sen gick jag och morsan runt lite och kollade, hittade sötaste Bondelid-tröjan på MQ :) Men axelbanden var för långa :( Efter att vi hade varit i Forum åkte vi hem i det där jävliga regnet. Köpte ett på jeans på BikBok!!! Har kollat på dem i några månader och nu var det REA på dem :) Såg just att jag ser sjukt fet ut på bilden -.-
Kommer en bättre bild i morgon, och i morgon ska jag äntligen få komma iväg :D Drar till Forum med Li-Zi och Mandizz.

Palla skriva mer nu... Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0