EU - mopeder



Nu måste jag få avreagera mig på... EU-MOPEDER!!! Det finns fan inget värre än korkade tonåringar som tror de är något bara för att de har ett fordon med en motor! De är smarta nog att försöka köra på en bara för att man går! Blir så jävla pisst off på sånt, varför försöka köra på mig när jag kan anmäla er för mord försök? Man vill fan bara ta tag i deras tröjor och dra ner dem på marken eller knuffa till moppen så den välter! EU - mopeder går ju typ bara i 45 km/h! Hade fan gjort det i dag om jag inte hade blivit så chokad, ofta man försöker köra över någon utan anledning?!?! Så ni som tror att ni är något bara för att ni har moppe kan gå och hänga er, jordens befolkning skulle ändå bara bli gladare! Vill bara säga en sak till! VÄX UPP OCH SKAFFA ETT LIV!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0