Dåligt väder!

WooHoo, Det är dåligt väder i dag!!! Det betyder att jag kan sitta inne och mysa hela dagen och nästa vecka skulle det också bli dåligt väder :) Så i morgon bosätter man sig framför TV:n och nördar Edward Siccorhands.

Alltså mina föräldrar måste vara störda på mig nu! Får inga julklappar av dem eftersom att USA resan kommer kosta extremt mycket! Men jag fyller ju år i februari så det är ju inte så många månader mellan... Här är min vackra önskelista

1. En systemkamera ( som kostar minst 4.000)

2. En Ed Hardy- tavla ( Kostar 799 )

3. Alla Tim Burtons filmer

Haha xD Visst är jag snäll ^_^
Nu ska jag nog gå och vara social eftersom mormor och morfar är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0