Behind Closed Doors

Tjo! Ligger i min säng och lyssnar på Rise Against... Ska typ sitta uppe och spela poker i natt ^_^

Hade lite kul med picnik ^_^ Blev den fin?
Ska kanske till Mandizz och träna lite senare i dag, WiHoOoO!!

A hero of war
Is that what they see
Just medals and scars
So damn proud of me
And I brought home that flag
Now it gathers dust
But it's a flag that I love
It's the only flag I trust

Var bara tvungen att ta med den texten, den är så jävla fin<3 Rise Against i mitt hjärta!
Hur kan man låta bli att älska dem?
Till och med Mandizz har 2 av deras låtar på Spotify, dock är det deras 2 ballader Swing life away och Hero of war... Men det är 2 väldigt fina låtar som jag älskar mer och mer för varje gång jag lyssnar på dem, jag texterna och de kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta<3

Nu ska jag lägga mig och kolla på Scrubs :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Ha en nice dag!

2009-07-23 @ 09:42:19
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0