090709

Så, nu sitter jag instängd i mitt rum och lyssnar på CKY - 96 Bitter Beings
I dag har man väl typ bara nördat Sunshine Ranch, snackat med Johan och städat!
Fick ihop 4 påsar med saker! I  1 är det typ bara colaflaskor, i 2 är de kläder och i 1 är det väskor xD Mitt rum är ganska tomt nu :'( Men får köpa nya kläder runt den 20:de :D

Ända minnet av mina Bill- tröja jag gjorde i 6:an. Skulle varit en bild på Bill Kaulitz fram också, men det funkade inte :(



Yes, jag har varit mer udda än vad jag är nu. Surprise surprise!!!

Vad har man gjort mer? Vaknade vid typ 4-5 och loggade OFC in på MSN det första jag gjorde! Snackade med Johan, spelade lite Sunshine Ranch... Började städa vid kanske 12-1, päronens kompisar kom runt 6 -.- Så nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik. I morgon ska jag troligtvis vara med Mandizz och Li-Zi, ska typ sova hos Mandizz fredag till lördag!
Måste dra hem till henne och träna :D Även om jag har lovat att jag ska väga 60 kg så kan jag inte låta bli att svälta mig... Men mitt nyårslöfte var ju faktiskt att väga 50 kg och på 6 månader klarade jag 5 kg.

Funderar på att fixa en ny header i morgon innan jag gör något annat, är inte så nöjd med den här...
Nu ska jag fortsätta dricka cola och lyssna på musik!

Massor med kyssar, IvI<3


Kommentarer
Postat av: Amandan

Jaa, vi hittade ju inte på något D: Kan inte lördag till söndag heller gnel

2009-07-10 @ 21:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0