090708

Jag suger på att använda min kamera just nu.

Åkte inte till Forum i dag, Mandizzen har misshandlat sin tå så hon kan inte ha vanliga skor på sig och hon får inte gå så mycket.
Men mina älsklingar kom hem till mig och vi typ lyssnade på musik, var nere på PG's och spelade kort... KLÄDPOKER! Jag kom 2:a, dumma lilla Li-Zi vann -.- Mandizz förlora, HA!
Räknade mina colaburkarna i mitt rum i dag också, har 12 stycken!!! INTE ALLS BEROENDE!!! NEJ NEJ!
Vad har jag gjort annars? Hmmm... Sega lilla mig har typ korttidsminne och kommer nästan inte ihåg ett skit från i dag!

Men men, just nu sitter jag och lyssnar på musik... Har haft så jävla tråkigt det här sommarlovet!!! Vill ut och göra något!!! Pallar inte sitta hemma med familjen längre! VILL UT!
Ska fan ta och SMS:a Li-Zi och fråga om vi kan hitta på något i kväll... Typ bara göra något!

Hoppas jag får ett posetivt svar :) Man kan ju alltid gå och sätta sig vid vattnet eller gå ut och gå!
Nu ska jag vänta på att Tim och Jessica ska duscha klart så jag kan väga mig :D

Kissies, IvI<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0