090704/090705

I går, snackade man med Johan till kanske 12 och sen kom Li-Zi och man gick till Hemköp, köpte cola och sen gick vi till Kockarn och satte oss! Efter det gick vi hem till mig och lyssnade på musik, spelade lite GH3, gick till Li-Zi så hon kunde byta om... Vi hade tänkt att bada i Kockarn men vi gillar inte att bada när det är andra människor där, så vi satte oss i gräset och kollade på killar :P
Efter det gick vi hem till mig, käkade middag och kollade på sommarkrysset xP satt och typ skrek i mitt rum när det var Dead by April, men ena sångaren, typ Jimmi tror jag att han heter, är så jävla SÖT! Sen ringde vi Johan och Li-Zi åkte hem... Satt och snacka med honom ett litet tag tills morsan kom in och sa åt mig att lägga på :'( Men vi ringde varandra på MSN istället :) Kan fan inte klara mig utan honom<3 Vi satt och snackade, spelade lite poker och snackade ännu mer.
I dag har jag typ bara spelat poker tror jag, åkte och hälsade på min syssling som är typ 2 månader, så jävla söt! Sen hade jag bara lyssnat på musik och spelat poker... Dampar på morsan bara för att hon inte låter en helt "okänd" kille vara hos oss när hon jobbar :( Hon sa att han kunde komma nästa helg, men han pallar inte vänta så länge så vi vet inte när vi kan träffas eftersom han kanske åker till Ludde i morgon och är där i 2 veckor... Men i slutet av Augusti flyttar han till Tyräsö, det tar bara en halvtimme att åka dit hemifrån mig :D

Så nu sitter jag i min säng, väntar på att klockan ska bli runt 12 så veckoturneringen i  poker ska börja, Johan har fått mig att börja spela poker. Tack för att du bryr dig om mig och alltid finns där för mig<3 Jag älskar dig mer än någon annan i universum!

Nu ska jag fortsätta droga hans låt och kolla runt på bloggar :) Pusshej




Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du!!

Jag och min syster är med i en tävling där vi kan vinna en liten dator :)Vi hade vart väldigt tacksamma om du kunde klicka in dig på:

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351

och rösta på oss... Det vore så himla snällt :)Det tar ca 3 sekunder du behöver bara klicka på den lilla snäckan bredvid bilden..



Just nu är det ganska jämnt i tävlingen så varje röst är väldigt uppskattad :). Vore riktigt gulligt om du dessutom lämnade en kommentar så att vi kan tacka dig senare :)

Kram// Mia & Mirna

2009-07-06 @ 20:25:10
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0