090703

Johan har inte kommit än :'(
Just nu sitter jag i min mysiga säng, lyssnar på Johans underbara låt och snackar med människor på msn... Har typ inte gjort ett skit i dag. Vaknade runt 8, städade lite i mitt rum, duschade och städade Zigges bur. Var fan världens sämsta väder, visst, jag tycker om när det åskar, blixtrar och regnar, men inte när man är helt ensam och måste springa runt och dra ut sladdar.

När jag hade dragit ut typ alla sladdar i hela jävla huset la jag mig i soffan och sov... När jag vaknade ringde jag Johan men först bröts samtalet och sen tog hans mobils batteri slut så jag pallade inte ringa upp... Mådde piss i dag och var bara tvungen att skära bort hud från höften för att få det att blöda.

Sen kollade jag lite på TV, grät som in i helvete och sov lite till... Fick ett SMS av Johan runt 7 då han ville att jag skulle ringa, så har snackat med honom i typ 3 timmar i dag igen :) Jag älskar dig så sjukt jävla hårt<3
I går snackade vi säkert i 6 timmar, så samanlagt har vi typ snackat mer än 10 timmar den här veckan och nu sittar jag och snackar med honom på MSN.

Visst har jag haft en händelserik dag? xD Har typ sovit för det mesta och är fortfarande trött, så får inte lägga mig ner så jag somnar i dag igen!

Pallar inte skriva mer nu, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0