090702

Tjosan! Sitter i soffan, kollar på TV och käkar melon. Väntar på att klockan ska bli runt 3, ska ringa och väcka Johan då.

Vad har man gjort i dag då?
Vaknade typ vid 6 och snackade med Johan på MSN, ringde honom vid typ 7 och sen har jag typ snackat med honom hela dagen... Hade lite tråkigt när jag satt på altanen, så korkade lilla mig tog en metallgrej och skar mig i knät ett ental gånger... Inte smart, jag vet... Men det var skönt och jag fick en anledning till att gråta.
 
Längtar så jävla mycket till Johan kommer, shet vad mysigt vi kommer ha<3
Föräldrarna ska typ dra till Fjällgatan sen så man får hoppas på att Johan kommer när de är där.

Ska leta efter något kul att kolla på nu ^_^<3 Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0