090701

Shet vad jag har tråkigt asså!!! Li-Zi och Mandizz drog vid typ 2-3. Herregud vad vi har skrattat och har fotat ganska mycket! Vi äger på att tälta xD 08:or ska inte sätta upp tält! Somnade kanske runt 6 i morse och och upp vid typ 9-10. Drog med morsan till Gustavsberg och kollade i djuraffären, gud vad fåglana var söta och kanineran med!
Laddar upp bilder lite senare.

I morgon kommer Johan hit och ska typ sova här ett tag :) MYS!
Li-Zi och Mandizz ska troligtvis komma hit på fredag och kolla på film med oss ^_^<3 Kommer fota så sjukt mycket då :D Kommer se extremt kul ut xD


Är så jävla stolt över mig nu, väger nästan 55 kg :D Dock måste jag käka mer eftersom jag och Johan har en deal, men det är faktiskt svårare än jag trodde att inte få ångest efter att jag har ätit... Så han får hjälpa mig med det när han kommer<3

 Just det, jag, Li-Zi och Mandizz var ute och gick med 3 hunder igår när vi skulle till Hemköp :) Gud vad söt dom var, har fotat dom också!

Nu ska jag läsa alla nya inlägg på bloggarna jag brukar läsa... Lägger kanske upp bilder i morgon eller när jag får tid till det<3 Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0